Lukijat / Followers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

tiistai 15. marraskuuta 2011

Kännykkä ongelmia..

Pahus.. :0(

Tämä nyt taitaa olla sitä minun tyypillistä onneani - eilen ehdimme käydä näyttämäsä kännykkääni liikkeessä josta sen reilu kuukausi (??) sitten ostimme..

Pitkällisen ihmettelyn jälkeen (johon tarvittiin mm. neljän eri myyjän muodostama ryhmä *virne*)  lopullinen johtopäätös asiaan oli, että jostain tuntemattomasta syystä kännykkäni muistikortti on ilmeisesti vahingoittunut :0\
ja siitä syystä kuvien ottaminen ja etenkin kännykästä koneelle siirtäminen ei sitten onnistu...

Homman valoisana puolena on, että korjaus pitäisi mennä takuun piikkiin, mutta ennen huomista en saa kännykkääni huoltoliikkeeseen vietyä ja epäselvää on myös se, meneekö asian hoidossa kauan, vai hoituuko vain niin sanotusti korttia vaihtamalla.

Tänä iltana olisi siis tiedossa (ihan jo varmuuden vuoksi) kaikkien kännykkäni sisältävien tietojen siirto tyttären kännykkään "tilapäiseen turvaan"..

Tämä on kyllä niin tyypillistä minun onneani - minulle, tyttärelleni ja nuorimmalle pojalle  ostettiin samallaiset kännykät samasta paikkaa, päivän -kahden välein ja minun on ainoa joka hajosi.. :0\

Ja minä olen meistä se, joka kännykkää vähiten käyttää..

Kyllä tämän nykyajan tekniikan kanssa on vähän niin ja näin.. Kyllähän se helpottaa elämää melkolailla, mutta vähän turhan riippuvaisia meistä on tullut siitä - ja ainakin omalla kohdalla olen miettinyt monesti, että kuinka paljon aktiivisempaa elämää minunkin perheessäni vietettäisiin + kuinka paljon enemmän YHTEISTÄ aikaa viettäisimme, jos perheessämme ei olisi TV.tä ja videoita tai tietokoneita..


Ei tarvita kuin yksi sähkökatkos osoittamaan kuinka avuttomia meistä on tullut ilman kaikkia vempaimiamme ja vekottimiamme..

Vaikka myönnän heti, että en kyllä ainakaan tietokonetta antaisi pois *virnistys* - elämäni olisi paljon yksinäisempää ilman sitä - sen verran riippuvaiseksi olen bloglandista tullut, että jo päivä ilman sitä saa "vieroitusoireita" (sormien hermostunutta naputtelua pöydän reunaan , levotonta "vaeltelua" pisteen A ja B välillä ym. ym.) ilmestymään *virne*

Niinpä niin - mitä sitä tosiaan tekikään ennen, kun ei ollut mm. FaceBookia peleineen *lol*

Niin ja.... Olisinko ikinä ilman tietokonetta ja blogien ihmeellistä maailmaan löytänyt miniatyyrien ihmeellistä maailmaan   =0}

Palailen kuvien kera kunhan tuon kännykkä ongelmani saan hoidettua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti