Lukijat / Followers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

torstai 5. joulukuuta 2013

Luukut 4 ja 5.... Doors 4 and 5

A Warm Welcome To My New Followers! (^^)
Eilen eli 4.päivä sain avata 2 luukkua
Yesterday, ie 4th Day I got to open 2 doors
Ja tällaisia ihanuuksia sain (^^)
And are the lovelies I got (^ ^)
 Now lets make a wintry scenery...?  0_o
Marilta upea taiteilijan setti!!
From Mari a fabulous artist set!!

Näkisittepä nämä ihanuudet luonnossa...
You should see these beauties in nature ...

Sain heti vision mihin nuo laittaisin - nähtäväksi jää kauanko ajatuksen toteuttamiseen menee (^^)
Immediately I got a vision of where I would put them - remains to be seen how long the realization will take (^ ^)

Päivän toinen paketti oli Äidiltä suurestamaailmasta
The second package of the day was from Äiti suurestamaailmasta
 Aivan mielettömän upea arkku!! (**)
Just insanely fabulous coffin! (**)

 Jonka sisällä mm. tuo pieni kirja joka näkyy kuvassa (punainen nuoli)
Inside which example the little book that appears in the image (red arrow)
 Sekä LEPAKKO!
And A BAT!
 Tämä Dracula ei enää lennä *lol*
This Dracula no longer flies * lol *

Anteeksi, mutta oli pakko - tuo nousi heti mieleen kun katsoin lepakkoa tuossa asennossa :)
I'm sorry, but I had to - that rose immediately to my mind when I looked at the bat in that position :)
Ja sieltä löytyi vielä lepakon vauvakin!! (**)
And  I found  a baby bat too! (**)

Eikö olekkin uskomaton..?!?!
Isn't it amazing ..!??!

KIITOS MOLEMMILLE aivan uskomattoman upeista ja ihanista lahjoista!!!

Eilen oli myös töistä kotiin tullessani pöydällä odottamassa kirje..
Yesterday was also on the table when I came home from work, waiting a letter..
Kääntelin sitä ihmeissäni ja mietin, että keneltä ja mikä ihme se on..
I Swiveled it around astonished and wondered that from whom and what the heck it was..
Kaunis kortti, jonka lukeminen selvitti asian..
A beautiful card which reading explained the matter..
Olin totaalisesti unohtanut, että voitin Jane Chérien arvonnassa näitä ihania nappeja!! 
I had totally forgotten that I won in Jane Chérie's giveaway these lovely buttons!

Täytyy tosiaankin tehdä jossain vaiheessa toinenkin jouluinen roombox mihin saan sijoitettua näitä ihanuuksia (^^)
I really have to make another Christmassy roombox  someday where I can place in all these lovelies (^ ^)

KIITOS JANE !! Love them - there are so pretty!! (^^)

Tänään, eli 5. päivä oli taas Marin luukun vuoro
Today, that is, the 5th day was once again Mari's door turn

 BUSY, BUSY is there still time..?? 0_o
 No kellohan se sieltä paljastui :)
Well, it was o'clock revealed from this package :)

Ja kello myös toimii oikeasti!
And the clock also works for real!

Omat pakettini Marille..  My my package to Mari ..

4.päivä..  Day 4..
 Muhkea kynnysmatto eteiseen ja iso ruukku joko kukkia varten tai sateenvarjoille..
Plush doormat into the hallway and a big pot either for flowers or for umbrellas ..

5. päivä.. Day 5...
Ruokia ja astioita keittiöön.
Food and dishes for the kitchen.

Minun paketeistani totisesti näkee, että olen epätoivoisesti YRITTÄNYT pysyä lähes tulitikkulaatikko koossa (^^)
From my packages can surely see that I'm desperately TRYING to stay close to a matchbox size (^ ^)

Ja viimeisenä - mutta toivottavasti ei vähäisimpänä...
And last - but hopefully not least...

Tältä Joulutaloni nyt näyttää - tällaiseen tilapaisratkaisuihin jotka näkyvät kuvassa päädyin
This is how my Christmas house looks like now - I ended up with a temporary solutions that show in picture

Tuon kuusen valitsin siksi, että sain laitettua siihen aiemmin saamani jouluiset karkkitötteröt
That tree I select because I got to put in it the christmassy candy cones I received last year..

Ensi vuodeksi koitan löytää katolle reen poroineen..
For next year I'll try to find a sleigh with reindeer on the roof..

Seuraavaa luukkua odotellessa...
Till the next door...


1 kommentti:

  1. congrats on winning the give away, it's so exciting to see what's behind the doors

    merry christmas
    Hugs
    Marisa :)

    VastaaPoista