Lukijat / Followers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

tiistai 25. helmikuuta 2014

Yhden unelman toteutui... One dream was realized...

Hieman yli 5 vuotta siihen meni, mutta nyt se on toteutunut!! (^^)
Sain sunnuntaina vuosia meillä liikkeessä olleen esittely talon itselleni!!
En voisi olla onnellisempi  =0}

A little more than five years it took, but now it has been realized! (^ ^)
I got on Sunday, the house that's been for many years in our shop as a presentation house to myself!!
I couldn't be happier =0}
Sininen unelmataloni (^^)
My Blue dream house (^ ^)
Talo sisältä  - - - The house inside

Talo on matkannut muutamilla messuilla ja saanut pieniä kolhuja matkalla, mutta ei se haittaa (^^)
The house has been traveling in a few fairs and gotten small bumps on the way, but it does not matter (^ ^)

Koska rakastan Potter maailman asioita, niin luulen, että talosta tulee siihen maailmaan sijoittuva..
Because I love Harry Potter world  things, I think that the house is going to be located in that world ..




Isäntä oli viikonloppuna Seinäjoki Areenalla Nukkekotimessuilla myymässä - ja hän toi sieltä minulle tuliaisia..
My hubby was on  the weekend in the Seinäjoki Areena in Doll's House fair selling our goods - and he brought me a souvenir from there..
Pieniä lasipurkkeja!! (**)
Nyt voin alkaa kokeilla erilaisten noitamaisten liemien ym. tekoa :))
Kuvassa on muuten pistaasipähkinän kuori mittakaavaa antamassa... ei ollut tulitikkuja saatavilla*virn*




Small glass jars! (**)
Now I can start to experiment with making a variety of witchy potions etc :))

By the way, there in the photo is - as to give you some scale - the shell of the pistachios... 
didn't have matches at hand * grin *

Lisäksi sain paria erikokoa olevia sulkijapusseja eli Minigrip pusseja.
Ihan sitä ajatellen, että JOS joskus uskaltaisin kokeilla myydä omia tekeleitäni myymälässämme...
Niin on valmiiksi pusseja mihin tavarat laittaa..
JOS se päivä ikinä koittaa..

In addition, I received a couple of different sizes of the closure bags ie zip lock bags.
With that in mind that IF I ever dared to try to sell my own works in our shop...
So I have all ready the bags where to put goods..
IF that day ever comes..

5 kommenttia: