Lukijat / Followers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

lauantai 17. joulukuuta 2016

Luukut 16 ja 17 - - - Doors number 16 and 17

Luukku numero 16  - - - Door number 16....

Marilta minulle - - - From Mari to me....
Köynnöskasvi - - -  Climber.
Minulta Marille  - - -  From me to Mari...
Kissasetti = kissanpeti + laatikollinen ruokaa ja leluja.
Cat Set = Cat Bed + a box of food and toys.
Muumi-kalenterista - - - From Moomin calendar...
Lempi hahmoni - Nuuskamuikkunen :)
My favorite character - Snufkin :)

Luukku 17  - - - Door number 17...

Marilta minulle - - - From Mari to me...
Lintulauta - - - A bird feeder.
Minulta Marille - - - From me to Mari...
Pari ikkunakoristetta, kynttilälyhty ja itsetehty koristepuu (samettilangasta)
A couple of window decorations, a lantern and a self-made ornamental tree (from velvet yarn )
Muumi-kalenterista  - - - From Moomin calendar...
Nipsu - - - Sniff.

1 kommentti: